Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach informuje, że zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeksu postępowania administracyjnego pozostawi bez rozpoznania korespondecję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. z 2000r. Nr 98 poz. 1071 ze zm.), którego brzmienie jest następujące:
"Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych."
Oznacza to, że treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie:
- osoby (imie i nazwisko) od której pochodzą,
- adresu (kod pocztowy, miejscowosć, ulica i nr domu) tej osoby
- przedmiotu sprawy której dotyczy.