Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach ogłasza nabór wniosków
o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz składek na ubezpieczenia społeczne dla kościelnej osoby prawnej działającej na podstawie przepisów o stosunku Państwa do Kościoła Katolickiego w Rzeczypospolitej Polskiej, o stosunku Państwa do innych kościołów i związków wyznaniowych oraz o gwarancjach wolności sumienia i wyznania, oraz jej jednostce organizacyjnej
na podstawie art. 15 zze2 ustawy z dnia 2 marca 2020 r.
o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. poz. 374, z późn.zm.).
o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem
i zwalczaniem COVID-19 (Dz. U. poz. 374, z późn.zm.).
Wnioski można składać od 30 czerwca 2020r. do 10 czerwca 2021r.
Do składania wniosków zapraszamy kościelne osoby prawne, których siedziba znajduje się na terenie miasta Mysłowice.
Wnioski należy składać w formie:
Do wniosku automatycznie zostanie dołączona umowa w formacie pdf. Umowę należy pobrać i wydrukować. Po wydrukowaniu konieczne jest jej podpisanie. Następnie zeskanowaną umowę z podpisem należy dołączyć do wniosku.
W formacie xls lub xlsx(arkusz kalkulacyjny) należy dołączyć:
- Wypełniony wykaz pracowników uprawnionych do świadczeń
Dodatkowo należy dodać kopię pełnomocnictwa w przypadku, gdy dokumenty podpisuje osoba inna niż wskazana do reprezentacji w dokumentach rejestrowych.
2. W formie papierowej, poprzez wysłanie
- Podpisanego wniosku
- 2 egzemplarzy podpisanej umowy
- Podpisanego formularza pomocy publicznej - znajduje się w dokumentach do pobrania
- Podpisanej klauzuli informacyjnej dot. przetwarzania danych osobowych - znajduje się w pliku umowy
- Podpisanego wykazu pracowników uprawnionych do świadczeń oraz kalkulatora spadków (plik kalkulator)
- Podpisanego oświadczenia o zatrudnieniu w danym miesiącu - załącznik nr. 2 do umowy
na adres:
Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
ul. Mikołowska 4a
41-400 Mysłowice
liczy się data stempla pocztowego
lub wrzucić dokumenty w kopercie do skrzynki podawczej znajdującej się w przedsionku budynku od strony podjazdu dla niepełnosprawnych w godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.
liczy się data stempla pocztowego
lub wrzucić dokumenty w kopercie do skrzynki podawczej znajdującej się w przedsionku budynku od strony podjazdu dla niepełnosprawnych w godzinach pracy urzędu tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Referacie Instrumentów i Usług Rynku Pracy
pod nr telefonu 32/223-26-06.
WAŻNE!
Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku należy zapoznać się z zasadami w załączniku.